lördag, november 03, 2007

Bitter? No, I just love to complain

Gotta love Nina Hemmingsson, eftersom jag har bytt domän nu så är det helt legitimt att återanvända bilder jag redan har publicerat. Sweet. Idag vaknade jag efter ca fyra timmars sömn och kände mig lätt suicidal, svidande och värkande ögon blinkade mot det obarmhärtiga solljuset som nästlade sig in genom de mörka persiennerna. Det är alltid fint väder när jag är bakfull eller sjuk. Alltid. Illamående och med värkande tinningar släpade jag mig upp för att tvinga i mig lite flingor för att sedan återvända till sängen. Det är pinsamt att bli sådan här efter ett par glas rödvin, en stark- och några folköl. I blame it on the fever. Jag är varken sämre eller bättre idag i det avseendet i alla fall. Jag mår i och för sig kanske fortfarande för illa för att bedöma det. Eftersmaken av bakfylleångest är fortfarande närvarande- också totalt oförklarligt och ogrundat.


Nu blir det matlagning (läs: uppvärmning av fryst mat i micron samt kokning av snabbmakaroner) och eventuellt lite disk, sedan ska jag spendera några timmar i sängen och sedan avslutas kvällen med bio.

Inga kommentarer: