torsdag, november 08, 2007

Fuck off

Jag blir så less på att det aldrig är något som fungerar. All jäkla byråkrati och myndigheter krånglar jämt till det, jag orkar knappt tänka på hur mycket skit det blir med allt jämt. Jag vet inte om det är jag som är olycksdrabbad och otursförföljd rent allmänt men jag har haft så mycket strul så jag börjar tro att jag är något slags soicalt experiment. If that's the case så får någon gärna träda fram nu för det här är inte kul längre.
A-kassan som ska vara till för folket har blivit någon slags kassako som ska suga ut människor som inte har något som helst behov av den eller kan dra någon nytta av den ö h t. Jag blir gråtfärdig. Efter nästan ett års krånglande fram och tillbaka står jag fortfarande på punkt ett men med ett krav på att betala över 1000:- med inbetalningskort som inte existerar. FAN! FAN! Jag orkar inte mer nu. Vet inte vad jag ska göra. Ska det vara så här?

Inga kommentarer: