måndag, juli 07, 2008

worthy of your esteem

Nyktert det var sist, kan jag konstatera genom att läsa mina senaste välskrivna alster.

Annars är det sommar. Grå och regnig sommar. Sommar som luktar fuktigt gräs och våt asfalt.
På torsdag har jag salstentamen i arbetsrätt. Idag har jag läst ca 70 sidor i alla fall, samtidigt som jag lite förstrött bläddrat i lagboken och letat upp tillhörande paragrafer. Vad jag vill och vad jag förmår att göra är två vitt skilda ting. Det enda mina ansträngningar resulterat i är illamående och en svag huvudvärk. Min nackspärr som jag vaknade upp med igår är i alla fall på tillbakagående som tur är.

Jag försöker komma igång med mina kosttillskott igen och hoppas på fint väder nästa vecka då jag och G har semester tillsammans! Fuck malignt melanom, I need my sun.

Jag kan inte skriva. Jag hatar att inte kunna skriva.

Inga kommentarer: