fredag, oktober 17, 2008

*

Idag har jag äntligen börjat med hemtentan och jag har efter ca 7 timmars slit lyckats få ihop ett svar på första frågan, om det är ett bra svar eller ens ett korrekt, det vet jag inte men det är ett svar och det betyder att blockaden har släppt. Det hade ju varit skönare om den gjort det innan för som det ser ut nu så måste jag sitta 7-8 timmar varje dag fram till och med tisdag nu. Bye bye helg.

Varför är det så många som kommer hit från ryska och japanska porrsöksiter? Tror de verkligen att de ska få se porr här baserat på det de ser som preview? Och alla som googlar "fittor" och "sex" och får upp ett sammelsurium av utdrag från något av mina arkiv; VARFÖR går de in här när det är tydligt att det inte är någon slags sexblogg? "Gud jag är så kåt, måste googla lite bilder på könsorgan, jag skriver in fittor i sökfältet, vänta vad är det här...sister sinister låter lite naughty och hon har använt ordet fitta i sin blogg, visserligen ser jag att ordet står i en kontext som inte verkar skrika ut porr och rakade fittor - sammankopplade ord verkar vara socialkonstruktivism, angst, plugga och etncitetsforskning - men vad fan jag går in på bloggen ändå, vem vet, hon kanske har lagt ut nakenbilder på sig själv, DET är värt en chansning, hellre än att jag går rakt på de andra sökresultaten som uttryckligen heter naughtysexXXXxxy.com..."

Smickrande?

Inga kommentarer: