lördag, oktober 18, 2008

Keep on talking




Idag har det gått långsamt, somnade sent, sent inatt och vaknade sent idag, har bara skrivit en sida idag och bara svarat på halva fråga två. Får hoppas på att det flyter på bättre imorgon för tiden börjar rinna ut. Just nu sysslar jag istället med det jag är bäst på; att förtränga, rationalisera och förskjuta. Typ vagga in mig själv i falsk trygghet och tänka att det är ju låång tid kvar till inlämning, gott om tid ju, och det kommer släppa imorgon och jag kommer ta igen det som jag inte skrev idag, allt är luuugnt, dessutom bättre att jobba lite under press, och det är ju lördagkväll herregud, kan ju inte sitta och plugga hela dagarna och så vidare. Så, just nu sitter jag och tittar på filmposters och inredningsprylar medan jag väntar på att mina kladdkakemuffins jag nyss tog ut ur ugnen ska svalna. Tycker om Fåglarna och The Shining.

Inga kommentarer: