söndag, oktober 19, 2008

moralpanik när det är som bäst

Inatt hade jag en helt bisarr dröm som involverade en av mina klasskamrater på gymnasiet (som jag inte träffat sedan dess), hon var höggravid och vi stod i en kö av något slag, plötsligt var det dags och då av någon outgrundlig anledning skulle jag känna efter hur öppen hon var. Jag tror jag stannar där. Ibland blir jag seriöst oroad över min mentala hälsa.

Idag har jag skrivit ca 1 sida, det betyder att jag har exakt hälften kvar av min hemtenta och den ska vara inne på tisdag. Bara att hoppas att hjärnan jobbar bättre ju mer press den utsätts för.

Kom via Hanna Fridéns blogg in på den här, hahah, man tror inte att det är sant. "Ursäkta min åsikt, men man börjar fundera om denna sida håller på att omvandlas till en porr-sida". Jag tror jag dör.

Inga kommentarer: