fredag, januari 23, 2009

I wanna be the face you see when you close your eyes

Jag funderar på om jag ska kopiera över mina dagboksinlägg från skunk någonstans, förmodligen kommer inte skunk finnas kvar i all evighet och isåfall försvinner mina inlägg från en lång tidsperiod som jag nog, av många anledningar, skulle vilja och behöva ha kvar.  Det sved i hjärtat när samma sak hände sist. Enda anledningen till att jag hade kvar mitt lunarkonto tills för bara något år sedan var nämligen att jag hade ton med dagboksinlägg där som jag hade tänkt kopiera "någon gång". En dag när jag tänkte logga in för att upprätthålla mitt konto så fanns jag inte; det hade gått för lång tid sedan sist jag loggade in och alla mina inlägg från ca 6 år var puts väck, gone forever. Sorgligt värre. 


Skunk alltså. Det var tider det.

Inga kommentarer: