tisdag, januari 06, 2009

Lost highway

Det har uppstått ett problem. I min iver att få ihop mitt arbete har jag använt mig av strategin "Skriv Så Mycket Som Möjligt Så Löser Det Sig På Vägen".
Det gjorde det inte.
Jag har fortfarande ingen aning om hur jag ska knyta ihop allt och motivera mina textval plus att jag nu har överskridit maxantalet sidor utan att ens ha kommit in på analys och diskussion. Bra jobbat! Nu måste jag definitivt bestämma mig för vad som är relevant respektive irrelevant samt radera stora delar av texten och samtidigt försöka trolla fram en röd tråd. Idag gick jag i alla fall upp vid 10-tiden, trots att jag kollade på Californication till klockan 04, och satt med arbetet fram till 17-tiden. En repris på det kommande två dagar så borde det vara hyfsat lugnt.

Nu ska jag dricka glögg (säsongen är ju slut och någon måste förbarma sig över flaskan) och fortsätta mitt Californication-race.

Inga kommentarer: