torsdag, januari 08, 2009

My heart is an apple

Idag har jag gjort de sista finjusteringarna på arbetet så det är väl i princip färdigt att laddas upp och skickas in. Usch, tycker alltid det känns pinsamt och jobbigt att skicka in arbeten som ska läsas och bedömas av främmande ögon. Risken är att jag har blivit totalt ordblind inför min egen text och att det i andras ögon framstår som ett enda osammanhängande rabbel, desperat famlande efter en röd tråd och relevans. Inte så mycket att göra åt nu dock. Imorgon skickas alla arbeten ut i kommunikationskursen och jag ska förbereda opponering och respondering i helgen. Samtidigt har jag ett helt nytt examinationsarbete i en annan kurs att påbörja som ska vara färdigt i början av nästa vecka. Samtidigt som jag måste förbereda redovisning och opponering i den kursen vars examinationsarbete jag färdigställt idag. Det är ett enda konstant virrvarr i huvudet och jag försöker fokusera på en sak i taget. 


Dagens tips: Webläsaren Google Chrome, bloggen Ekoblogg och bildskaparen Poladroid project

Inga kommentarer: