fredag, februari 27, 2009

NP: Carly Simon - You're so vain

Har spenderat dagen på campus med att spåna inför uppsatsen, vi har kommit en bit framåt nu även om området inte är helt spikat. PM:et ska vara inne på torsdag. 

Cyklade för första gången i år till campus och var nära att avlida på kuppen. Min kondition har tydligen skrumpnat ihop till obefintlighet under vintern och kroppen blev rejält chockad över att bli utsatt för tortyr så tidigt på dagen. 

Jag borde ta och läsa lite nu eller sortera tvätt inför tvättiden klockan 17 men jag sitter mest och uppdaterar Tradera och min mail. Försöker buda hem en söt telefonstringhylla bland annat. Måste stålsätta mig och sätta ett maxbud så att det inte slutar med att allt går överstyr och att jag sedan sitter där överlycklig över att ha vunnit auktionen tills jag en sekund senare inser att jag ska betala resten av månadsinkomsten på hyllan.

Har beställt bord och stolar idag också. Sen när vi fått det kan vi koppla in lampan som jag fyndade på loppis förra veckan. Nu återstår bara matta, hyllor, badrumsskåp, färg och tapeter och sängram/gavel. Skönt att man har cash.

Inga kommentarer: