onsdag, november 28, 2007

Somebody give me a gun

Suttit och gråtit den senaste halvtimmen på väg att bryta ihop. Jag kan inte någonting mer om statistik än jag kunde för fem veckor sedan och kommer således att sitta klockan 08.00 på lördag som ett stort frågetecken på samma vis som jag nu sitter och bläddrar håglöst bland de hundratals papper med formler framför mig. Farväl kandidatexamen. Hundratusentals kronor kastade i sjön. Föreläsaren har varit som ett stort skämt, dement och med en pedagogisk kapacitet som en 2-åring och jag hade verkligen behövt en föreläsare som kunde förklara för jag förstår verkligen ingenting på egen hand. Det är som att jag skulle låna ett arabiskt lexikon på biblioteket och sedan sitta hemma och läsa igenom hela boken och sedan ha en tenta på det 5 veckor senare då jag förväntas kunna arabiska.

Inga kommentarer: