tisdag, november 20, 2007

Time to pretend

- I kategorin saker jag inte vill göra men har gjort ändå: Tvätt, disk, matlagning, rengöring av kattlåda.

- Jag har en finne mellan ögonbrynen.

- Att inte kunna andas med näsan och att den bränner som om den läckte saltsyra ist. för snor har blivit vardag.

- Inatt sov jag 13 timmar.

- Jag åkte till campus enbart för att gå på sista föreläsningen. Jag förstod ingenting.

- Det var så mörkt och kallt när jag åkte hem att jag inte orkade handla.

- Jag stal en toalettrulle från campus och en från en toalett bredvid tvättstugan (?).

- Har nästan ingen mat hemma. Orkar fortfarande inte handla.

- Dessutom har jag bara drygt 100 kr.

- Åt pulvermos och en frostskadad majsschnitzel.

- Kände mig ensam och gick ner till handlar'n på hörnet för att köpa choklad och köpte toalettpapper och en halvdassig gurka.

- Varför gjorde jag det?

Jag har ingen mat... men nu har jag en gammal gurka i alla fall?

Inga kommentarer: