söndag, november 04, 2007

Wake up

Ska ange problemområde, syfte, eventuella avgränsningar, urvalsmetod, undersökningsgrupp, hypoteser, ange variabler, operationalisera variabler.
Känns opepp.
Vill åka till Stockholm direkt, inte mellanlanda på uni. för att redovisa halvdiffus b-uppsatsenkät.
Sömnbristsvid i ögonen trots att jag inte rimligtvis kan lida av sömnbrist. Möjligtvis oregelbunden sömn. Har vaknat sextisju gånger inatt. I runda slängar. Varmt. Katter i sängen. Berusad G ringer och vill höra min röst. Grannarna har dunka-dunka-efterfest . Suspekt SMS vid 04.00 "Who are you?". Ja, vem fan är du? Inget nummer på hitta.se, jag tänker inte lägga ut pengar på att bemöda mig med att svara. Förmodligen fulla grannar som tittar namnskylt på dörren, hittar mobilnummer på internet och tycker att det är hilarious att skicka fylleSMS på engelska till närmsta granne.

Arcade Fire imorgon. Höga förväntningar. Hoppas de infrias. Luger har släppt 200 extrabiljetter så jag antar att det kommer bli ganska högt tryck på Annexet. Jag hoppas på att få höra My body is a cage och Intervention eftersom jag gick miste om dem i våras, förmodligen för att Win var sjuk och avbröt turnén alldeles efter Sthlmskonserten. På alla setlist som varit under Europaturnén så har Intervention varit som extranummer så det är i alla fall troligt att de kommer framföra den i Sthlm också. Sedan hoppas jag givetvis att den lyriska stämningen som var på Cirkus i våras infinner sig och att spelningen kan fullföljas utan missöden. I Nottingham för några dagar sedan så kastade någon en sko eller en flaska rakt i huvudet på Win under Power Out vilket gjorde Win fly förbannad. De fullföljde dock konserten men stämningen dog totalt och tydligen fortsatte folk att kasta upp saker på scenen. Vad är det för fel på människor?!

Inga kommentarer: