onsdag, januari 16, 2008

Uppdatering

Red alert över. Det var inte så farligt. I efterhand känns det något onödigt att åka in på jourtid igen och betala taxi och allt men det var ju på rekommendation från veterinär över telefon. Svårt att avgöra hur saker är över telefon också så det är väl egentligen bättre att vara på den säkra sidan. Är dock skeptisk till den veterinär jag fick den här gången, efter att ha väntat i över en timme (!), hon verkade på något sätt inte ha helkoll. I vilket fall verkar det läka på bra så den biten var ingen fara alls. Han verkade heller inte ha förstoppning så jag fick inget laxermedel eller något annat, något jag väl egentligen tycker är lite konstigt eftersom han inte varit på lådan sedan fredag-lördag någon gång. Hon tyckte också att jag skulle ta av tratten eftersom det inte gjorde något att han slickade på det...nja, den får nog vara på ett tag till tycker jag nog. Får hoppas han går på lådan snart nu då, har ju ingen lust att åka in snart igen bara för att få laxermedel när jag ändå var inne för det nu.

Inga kommentarer: