onsdag, januari 16, 2008

Bryt ihop och kom igen

Dagen började ganska bra med att jag säkert lyckats sova 5-6 timmar, visserligen vaknade jag minst ett tiotal gånger under natten, och kände mig levande död när jag vaknade, men ändå. Sedan gick opponeringen/responderingen jättebra och vi behövde inte komplettera någonting mer än enstaka stavfel samt en källhämtningsdatum som vi glömt. Sedan gick det snabbt utför då jag kom hem och ringde djursjukhuset, eftersom han fortfarande inte gått på lådan. Fick då, efter konsultering, boka in akuttid och ska åka in med honom igen om en halvtimme. Har, lyckligtvis, fixat skjuts dit men får ta taxi hem. Svullnaden har eventuellt blivit värre och han måste kanske sövas igen. Något måste i vilket fall göras åt förstoppningssituationen. Vad jag ska få pengar ifrån vet jag inte. Har skrapat ihop lite nu och hoppas att det räcker eftersom de inte tar mot faktura.
Jag känner mig totalt labil och på bristningsgränsen.

Inga kommentarer: