lördag, augusti 23, 2008

Äter söndermicrad paj från frysen, nyss hemkommen från efterfest. Jag träffade sådana fruktansvärda idioter ute, tjejen jag pratade med hade aldrig hört talas om vestibulit och killen /(ennes kompis uppenbarligen) gav det fina rådet för tjejerna som led av dylik åkomma att "uppsöka en doktor kanske". MEN JAAAAAAAAAAAAAAA, DET SKULLE DE JU ALDRIG KOMMIT PÅ SJÄLVA. GUUUU' VILKEN BRA IDÉEEEEEE!".


FYYYYY FAAAN. VILKET FÖRMINSKANDE OCH FÖRÖDMJUKANDE RESULTAT FÖR DE MÄNNISKOR SOM FORTFARANDE HYSER OM OM MÄNSKLIGHETEN.

Jag försökte som människa, som kvinna och som individ som läser sexualitet, identitet och samhälle förklara att livet inte är svart eller vitt och att livet inte är fullt så enkelt för 14-15-åringar som man tydligen kan tro /hej doktorn jag har ont i fittan hjälp/, men utan resultat.
Det slutade med att jag gick på efterfest i flera timmar ,med några fransmän som bjöd på sprit. Sedan tog jag en taxi hem med en snabbvisit på ett hotell fär att sedan gå hem..

Inga kommentarer: