onsdag, augusti 20, 2008

Trivia

Tänkte göra äppelmos eftersom jag har sjuttio äpplen som ligger och trängs i kylen men det verkar ju vara hur omständligt som helst. Ska kanske göra femton äppelpajer och slänga in i frysen istället.
Sedan försöker jag komma på någonting som betraktas som typiskt svenskt, en ritual (nej, inte midsommar) eller föremål kanske, det är nämligen vad jag ska utgå ifrån i min exotiserande text och jag kan inte komma på en enda sak. Den är röd och stor och ja, det är en falukorv eller &5jgd¤yjh. Fan. Hade jag haft en fanclub till den här bloggen hade jag säkert kunna fått massa kommentarer och tips av er men nej, ni 4-5 läsare behöver inte bemöda er om ni inte hemskt gärna vill förstås. Deadline är på måndag kväll.

Annars sitter jag och funderar på vad som har hänt egentligen när det enda jag kan skriva när jag sätter mig här är trista och ointressanta saker som om huruvida jag ska göra äppelmos eller om jag har kaffe hemma eller ej.

Inga kommentarer: