tisdag, september 16, 2008

The pressure

Jag tänker ha inlägg som det förra att se tillbaka på när jag sitter där med mitt toppjobb om ett antal år, heh. Det är väl bara att ta en sekund i taget nu ungefär.
Jag ska maila in en text och stödpunkter till seminariet imorgon senast ikväll men idag har jag haft fullt upp med att läsa alla texter till socialantropologin ikväll plus att jag har sprungit upp och ner till tvättstugan under dagen så det har inte hunnits med alls. Jag kommer inte komma hem förrän vid 21-tiden ikväll så det känns ju inte heller så pepp. Och så skulle jag ha hunnit läsa igenom en bok till kommunikationskursen också men jag vet inte riktigt när jag skulle ha hunnit det. Jag har det mötet klockan 10 på torsdag så jag antar att jag får sätta mig och skriva några timmar efter att jag kommit hem ikväll och förbereda inför seminariet i identitetskursen och så får jag försöka hinna läsa boken till kommunikationen innan seminariet imorgon. Nu måste jag sticka om 20 minuter och jag måste hinna äta och ner i tvättstugan en gång till. På något sätt så känns det inte som om man måste vara überintelligent för att förstå mitt breakdown.

Inga kommentarer: