måndag, januari 19, 2009

At this particular moment in time

Helgen har passerat sinnesjukt fort och nu sitter jag här på min sista lediga dag och ska försöka hinna med allt som ska göras samtidigt som jag försöker insupa ledigheten. Senare under fredagen fick jag feber och mådde lite halvdant, trots detta åkte vi till några vänner och drack vin eftersom jag ändå kände att jag ville fira lite och träffa folk efter min långa exilperiod från social umgänge. Som tur var mådde jag bättre på lördagen, det enda jag känt är en enorm trötthet som hängt över mig, trots hyfsad sömn.

 Idag har jag installerat det mesta i min nya dator och försökt lära mig var allt ligger. Nu ska jag diska och storstäda samt rensa alla papper och skit på skrivbordet och förbereda för den nya terminen. Skönt att vara ledig heh. 

Glöm inte att registrera er på godstart.se samt klicka in på ettklickforskogen varje dag!

Inga kommentarer: