måndag, mars 16, 2009

NP: Ryan Adams- Easy Plateau

Sådär. Då har jag skrivit klart ytterligare ett paper som är totalt obegripligt. Jag hoppas inte någon kommer be mig förklara eller kontrollfråga saker på innehållet, det skulle bli pinsamt för jag har nämligen inte någon som helst aning. Jag slängde in tusen referenshänvisningar och skrev om individuation, den medborgerliga plikten vs. den individuella friheten, subjektivering som sammanfogning av instrumentell rationalism och kulturell moralism och hundra andra saker jag inte vet någonting om men som kanske kan passera som svar på frågorna.


Helgen har förflutit med vindens hastighet i sedvanlig ordning, förutom att jag har tillbringat den med Alain Touraine har vi fått iordning lite mer i lägenheten, gardiner i köket är uppe och hylla i vardagsrummet är fixad, G har färgat mitt hår, vi har storhandlat och tittat på melodifestivalen (och ja, rätt låt vann, jag har en pinsam faiblesse för operadisco heh, uppenbarligen är jag inte ensam om det dock), jag har cyklat och hämtat full lillebror mitt i natten samt förlorat en massa fina tyger på Tradera (hatar människor).

Idag skiner solen in genom fönstret på datskärmen så pass att jag knappt ser vad jag skriver, idag upptäckte G att hans cykel var stulen, idag ska jag på ett seminarium och redogöra för någonting jag inte har begripit. Idag vill jag bara krypa ner i sängen igen.

Inga kommentarer: