tisdag, april 21, 2009

The girl and the robot

Är less och förbannad och utan ork. Tar extremt mycket energi att ordna allt kring fokusgruppsintervjuerna och uppsatsen känns som ett oändligt stort virrvarr där man inte ser ljuset i slutet av tunneln någonstans. Har i nuläget inte skrivit ett ord knappt och det ska produceras 50 sidor inom loppet på några veckor. Dessutom är vi två om det så jag vetefan hur det här ska gå egentligen. 

Har utöver detta totalt tappat förmågan att såväl läsa som att uttrycka mig i skrift och tal. Utbrändhetssymtom? Har svårt att hänga med i textningen på TV och har koncentrationsförmåga lika med noll. Har dessutom upptäckt att det på mina kursbetyg inte står utskrivna delkurser på Psykologi 2-kursen jag läste förra våren, det står enbart "Examination" 7,5 hp. Detta beror tydligen på något slags fel som uppstod vid övergången till nya poängsystemet och det är även någonting som tydligen inte går att åtgärda. Så, i mitt examinationsbevis med kurser, som jag ska visa upp för arbetsgivare, kommer det inte stå att jag har läst kognitiv utvecklingspsykologi, gruppsykologi m.m. utan enbart stå några kryptiska examinationskurser. Underbart. Verkligen för jävla underbart.

Inga kommentarer: