onsdag, april 01, 2009

NP: Travis - Love will come through

De vanligaste sökorden till min blogg är bland annat varböld i rumpan, slemhinnan inne i munnen lossnar, blödande slemhinnor i munnen, ryckningar under ögat, ämnesbrist besvär, luden fitta/ludna fittor och muskelinflammation i lungorna. Jag vet inte om det säger mer om min blogg än om er, eller tvärtom.

Annars har det hänt väldigt lite med uppsatsarbetet, vilket börjar framkalla en viss känsla av panik. Hela dagen igår ägnades istället åt att skriva på mitt CV och på en arbetsansökan. Det är förvisso en bedrift då jag under en lång tid tillbaka har förträngt allt som har med min framtid efter studierna att göra och att jag selektivt har blundat för min CV på skrivbordet, eftersom det har framkallat ångest deluxe. 

Idag är det vår här förresten. På riktigt.

Inga kommentarer: