måndag, oktober 13, 2008

Contradictory girl

Jag snoozade i timmar idag. Timme efter timme med omställande av klockan och omstart av larmet. Hade kunnat sova hur länge som helst. Jag kan gå och lägga mig ner, dra täcket över huvudet och fortsätta sova när som. Helst skulle jag vilja sova jämt. Rent fysiskt skulle det inte vara en omöjlighet då jag är konstant trött.
Huvudet är helt mosigt och jag har en härlig aggro-cocktail inom mig av PMS och ciggabstinens. Får ångest av att tänka. Vill sova. Men måste maila ut en del av ett paper till ett seminarie idag och framför allt har jag en hemtenta som jag fick ut för en vecka sedan men som jag har förträngt. Ångest ångest ångest. Jag tänker bara sitta här i mitt flötiga hår, svettiga t-shirt, smutsiga ansikte och oborstade tänder. Det må hända att jag så småningom måste skriva någon skit om etnicitet, maskulinitet, RFSU, nationalstater och Barth och Khosravi och allt vad det är, men jag tänker i alla fall inte dra upp persiennerna och gå utanför dörren! Hah! Kontroll!


FAN! Kom på att jag har tvättid om någon timme! Nederlag.

Inga kommentarer: