onsdag, mars 04, 2009

NP: Patients - Mind Ur Manners

Hur kommer det sig att man drabbas av total hjärnblackout så fort man öppnar Word och ska skriva? Har förvisso inte hunnit med att läsa båda böckerna till litteraturseminariet imorgon men har ändå känt att jag kanske har greppat något frö från varje teoretiker, har haft en del tankar och inbillat mig att jag åtminstone ytligt förstått vissa aspekter. Så, sätter mig vid Word och ska börja på mitt paper...ingenting händer....totalt blankt....får panik...bläddrar i böckerna...försöker komma på vad de handlar om...försöker se samband, skillnader och likheter dem emellan...funderar över att lägga mig på golvet och aldrig resa mig upp.

Nu har jag rent kvantitativt skrivit mer än tillräckligt, men innehållsmässigt? Förstår inte ens själv kopplingarna mellan mina meningar. Nu mår jag dock alltför illa för att ens läsa igenom dokumentet.

Måste. typ.kräkas. nu.

Inga kommentarer: